Sunday, April 5, 2009

kisah mesin ATM

Ahad 2 minggu lepas, aku keja full time sorang2 sebab kak mas off. so pagi2 tu aku lah yang kena bukak kaunter n all. n kebetulan hari tu jugak ada promotion digicams, last day pulak tu. Masa aku tengah kusyuk susun2 wiring n sibuk2 nak charge bateri binatang2 peliharaan kesayangan aku tu, ada la seorang abang yang boleh tahan jugak tahap kehensemannya, bawak bagpack datang jalan and terus datang kat aku. dia tanya, " Adik, kat sini ada ATM tak?", aku pun jawab lah, "Ada", kemudian semestinya dia tanya aku lagi, "Emm, dekat mana ekkk?" aku pun jawab lah balik, "tu, sana tu", dengan menunjukkan ibu jari aku ke arah barisan ATM dekat2 dengan playland tu. jawabnya, "WOW!", dengan mukanya penuh cahaya kegembiraan. senyum je aku dengar dia cakap ' WOW'. lepas dia blah, pecah perut aku gelakkan dia. hahaha

7 comments:

war_niey said...

tmpt kejadian???

Yusoff Zaky Omar said...

Jangan tunggu lagi..

zorro said...

kak wani: tempat kejadian? food court TESCO sungai petani. :)

yusuff: tak tunggu dah. :D

rosmanrazif said...

apa sebenarnya yang ingin disampaikan nih?????

Anonymous said...

abang hensem lagi..haha

aisyah said...

oh oh..haha..berjaya btol taktik menjawab..sopan2..

zorro said...

rosman: apa yang hendak disampaikan adalah apa yg ditulis. haha

anon: dah heng-semh nak buat camna plak kan. hahahahh

aisyah: biasa la. hehe XD