Tuesday, April 6, 2010

tengah, middle

Alhamdulillahhhhhhhhh..

lama sungguh aku tak update blog. penuh sawang. tapi takpa, ada vakum.

anyway, my ausmati-an life is going so far so good, despite my not so good results. kadar kesibukan seperti biasa, tiada yang kurang dan tiada yang lebih.mungkin dalam post2 sebelum, aku masih dalam proses adaptation dengan rakan sekelas baru. memang, kata orang patah tumbuh hilang berganti. exclasmates aku yang lama tak hilang pun, cuma berpisah dan bercerai ke seluruh pelosok blok ausmat intec jea. haha

Kawan2 sekelas baru memang besttt sangat2! =) ya aku baru sedar. tak kisah lah kan, better late than never.

oh ya dekat akasis sekarang ni banyak sangat kes pecah rumah n pukau, memang menakutkan sangat duk sini. walaupun shah alam ni sebuah tempat yang aman damai, bila ada kes2 mcm ni memang menegakkan bulu roma. housemate aku sampai nak tidur dengan pisau. yaaa housemate aku ya. aku tak tidur dengan pisau ok. tapi alhamdulillah, keadaan semakin lama semakin baik. terima kasih ya pihak2 yang mengambil berat. aku pun tak sangka yg ramai rupanya orang sayang kat student2 intec ni. hahaha. baaanyakk langkah2 keselamatan yg pihak intec ambil. arigato2. i love you all.

ok lah banyak kerja yang nak disettlekan.

adiosss.

rabihah kau baca tak ni? :P
aku update semata2 ko hafal link aku tadi. haha. macho kan aku. :)

1 comment:

yui said...

salam...kak zawani...haaa cerita bnda besz2 baru smangat nak pursue farmasi....hehe saya pun buat mcm kak jgak taw....tukar link...mai la jd follower...hehe
http://sesedaporen.blogspot.com