Tuesday, August 25, 2009

kak yam kak dena. :)



Nyatakan 5 fakta menarik mengenai si pemberi award:

1. She's a 21-year-old lad who believes in life, there arent regrets, just lessons.
2. Hate cik2 anon yang mempunyai kualifikasi menjalankan aktiviti ucapan di pasar2 hitam.
3. Bapanya seorang doktor yang fay-mous di SP kecintaan kami, tidak keterlaluan andai dikatakan fofular di kawasan utara tanahair.
4. Already engaged to Amir Ridhwan bin Ghazali. Harap Maklum. ;)
5. a serious and committed shophaholic. hehe

-MARYAM SAIRI-
1. We're used to be roomates for two years.
2. Her mother, Pn Bibi Sabariah bt Saad was my 1st mentor in sbpikp. and also the 2nd, the 3rd, and The Last. Setia kan aku. hehe ;)
3. Akan depart ke UK in less than 2 months i can say.
4. Pandai kimiaaaaa! :)
5. oh ya, her biology sister, Aisyah Sairi, also happened to be my roomate during my form 4.

Setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya~
nak fakta ya? okey.
fakta 1: saya sayang famili saya.

fakta 2: saya sayang sekolah saya.

fakta 3: saya sayang cikgu2 saya.

fakta 4: pada saat dan ketika ini, saya sedang lost contact dengan seorang sahabat saya. taktau la dia hilang pi mana. matriks tengah ada exam ka skarang ni?

fakta 5: saya ada banyak tasks to be done by the end of this week, tapi takdak progress. :(

fakta 6: saya suka baca blog orang. maksudnya saya tak suka baca blog gajah atau blog gerobok almari ajaib.

fakta 7: saya nak felai.

fakta 8: saya sudah muak dengan urusan dunia yang tak pernah confirmed. resolution terbaru saya ialah untuk mengejar yang pasti. pelan-pelan. kata orang-orang di sebelah sana, slow and steady wins the race. (kita modify, kita buh moderate and steady) orang2 di sebelah sana saja ja letak 'slow' utk dipadankan dengan 'steady', nak bagi telly s-s. macam zorro zawani. hekhek. mungkin orang2 di sebelah sana buat that kind of sentence sebab terpengaruh dengan kisah lumba2 kura-kura dan arnab. (depa taktau kata ada Perlumbaan Kedua, yang mana teknik slow-and-steady-pintas-arnab-sedang-tidur-yeay! sudah tidak efficient. zaman la ni kena pakai akai ok adik2? ;))

fakta 9: saya prefer indah rupa dari khabar.

fakta 10: saya sudah kehabisan idea nak tulis menatang hapa lagi kat sini. nasib baik dah cukup kuota. hehe

Anda perlu memilih penerima award seterusnya,dan describe tentang mereka
1. Nisa' : kami groupmates untuk INTEC MMS. Nisa kawan baik dengan Liyana. oh she stalks a lot. hati2 ya kawan2. hehe (jangan marah. siapa yang describe diri sendiri mcm tu kan. hehe. eh ada aku cakap ko comel?-sesi bodek-memodek)

2. Hidayah Rahim: Orators' League 08. Orang yang telah indirectly mengajar, bahawa kita boleh, whoever we are. kami sayang madam kami (ya madam anda juga, tapi kami nak bias kepada diri sendiri, harap maklum)

3. Asyraf Rohman. fbi di perantauan yang baru pulang ke Canada 20/8 yang lalu. dulu, Biro Akademik LKS 2006. penah kena sumpah depan ustaz sebab kena fitnah, sian gila (hehe).

4. AsumaZakia. junior umah Ali, skali dgn Tin & Paan & Kayun. rajin. semoga cemerlang spm 2009. :)


6 comments:

nisa' said...

wey wey.
adoiiii.
ha, kau TEKANKAN sket perkataan comel tuh. :P

MaRyaM said...

h0h0
rjen jg wani wat tag ni..haha
igtkan dh xwat dh..
bz~~
hikhik

Mardiana Azhar said...

indah rupa dari khabar ? I loiike!

aktiviti ucapan di pasar2 hitam.?
i double loike! :)

thanks for doing the tag,dik. :)

zorro said...

nisa: sikit je? aku nak tekan banyak.

kak yam: long prog tgh cuti. sbb tu la.

kak dena: very much welcomed. :)

Dai said...

wah... terharu=) nothing much..korg kan adik2 yg disayangi =)lmbt sket sori eh.. amat3 bz~

zawani said...

kak dayah: terima kasih sebab sayang sama kami. hehe ;)